Agarose

Breve descrizzione:


Dettaglio di u Produttu

FAQ

Tags produttu

Agarose hè un polimeru lineare chì a so struttura di basa hè una lunga catena di alternanza di 1, 3-linked-β-D-galactose è 1, 4-linked 3, 6-anhydro-α-L-galactose. Agarose generalmente si dissolve in acqua quandu si riscalda à sopra 90 ℃, è forma un bonu gelu semi-solidu quandu a temperatura scende à 35-40 ℃, chì hè a caratteristica principale è a basa di i so usi multipli. E pruprietà di u gelu d'agarose sò generalmente espresse in termini di forza di gel. Più hè alta a forza, megliu serà a prestazione in gel.

L'agarosu puru hè spessu adupratu in laburatoriu di biochimica cum'è sustegnu semi-solidu in elettroforesi, cromatografia è altre tecnulugia per a separazione è l'analisi di biomolecule o di piccule molecule.

L'elettroforesi Agar-gel hè ancu cumunemente usata per isolà è identificà l'acidi nucleici, cume l'identificazione di DNA, a preparazione di carte nucleasi di restrizione di DNA è cusì. A causa di u so funziunamentu cunveniente, apparecchiature semplici, piccule dimensioni di campione è alta risoluzione, stu metudu hè diventatu unu di i metudi sperimentali cumunemente usati in ricerca di ingegneria genetica.

CAS: 9012-36-6; 62610-50-8
EINECS: 232-731-8
Forza Gel: ≥1200g / cm² (1,0% gel)
Temperatura di gelificazione: 36,5 ± 1 ℃ (1,5 gel)
Temperatura di fusione: 88,0 ± 1 ℃ (1,5 gel)


  • Precedente:
  • Next:

  • Prudutti Relativi